لاماری ایما رسما معرفی شد

0

به گزارش اقتصاد خودرو،این مراسم به منظور معرفی برند لاماری و همچنین اولین محصول این برند برای آشنایی رسانه ها و خبرنگاران با این کراس اوور جدید برگزار شد.
به گفته مدیرعامل ” آرین موتور ” در حال حاضر تولید آزمایشی لاماری ایما در کارخانه آرین پارس موتور شهر خمین آغاز شده است. اما شرایط فروش و قیمت مصوب این کراس اوور جدید زمانی اعلام می شود که محموله قطعات منفصله این محصول به ایران رسیده و مجوز شماره گذاری آن صادر شود”.
با استناد به گفته مدیرعامل آرین موتور زمانی دقیق برای آغاز فروش رسمی این محصول نمی توان اعلام کرد، اما در عین حال احتمال دارد که فروش ایما از اواخر سال جاری و یا ابتدای سال آینده آغاز شود.
قیمتی رقابتی برای لاماری ایما
هر چند قیمت مصوب و دقیق لاماری ایما هنوز اعلام نشده است. اما گفته می شود که این کراس اوور چینی و مونتاژی، با قیمتی رقابتی نسبت به سایر کراس اوورهای هم رده به بازار می آید. ضمن اینکه که ایما را می توان رقیب مستقیم خودروهایی مانند KMC K7، بهمن دیگنیتی پرایم و FMC T5 دانست.
مشخصات فنی لاماری ایما
کراس اوور ایما به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژر GDi مجهز است. این پیشرانه ۴A95 نام دارد و مهندسی و امتیاز آن برای کمپانی میتسوبیشی است. لاماری ایما می تواند ۱۹۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید کند و جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه ۷ سرعته تَر (Wet) نیز، توان پیشرانه را به چرخ های جلوی این کراس اوور آرین موتور می رساند.
وزن خالص لاماری ایما ۱۵۵۰ کیلوگرم اعلام می شود و به این ترتیب، بیشترین بازدهی توان نسبت به وزن خودروهای مونتاژی و داخلی، در این کراس اوور است. این کراس اوور به باک ۵۵ لیتری بنزین مجهز بوده و در حالت بهینه می تواند مصرف سوخت کمتر از ۷٫۵ لیتر را به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر داشته باشد. همچنین فضای کاربردی صندوق عقب ایما ۴۸۰ لیتر اعلام شده است و می توان با خواباندن صندلی های عقب، این فضا را به بیش از هزار لیتر ارتقا داد.
امکانات رفاهی و ایمنی ایما
در نسخه پایه لاماری ایما امکانات قابل قبولی دیده می شود. این کراس اوور چینی و مونتاژی در تیپ پایه به استارت دکمه ای، سقف پانوراما، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده ۶ حالته، دوربین ثبت وقایع، دوربین و سنسور پارک عقب، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل شروع حرکت در سربالایی و کنترل حرکت در سراشیبی، دسته دنده الکتریکی، جلو آمپر دیجیتال و یک پارچه با مالتی مدیا، فرمان کمکی برقی، تهویه اتوماتیک با پاکسازی هوای کابین، کروز کنترل، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو و… مجهز است.

در نسخه فول آپشن لاماری ایما نیز قرار است تا امکانات بیشتری مانند رادار خطی، دوربین ۳۶۰ درجه، گرمکن صندلی های جلو، درِ صندوق عقب برقی و… ارائه شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=10827

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.