مسافرت‌های کوتاه هوایی با ماشین

فولکس‌واگن با نمایش یک کانسپت این ایده را مطرح کرده که مردم در آینده می‌توانند به جای مسافرت‌های کوتاه هوایی از ماشین برای سفر استفاده کنند. این کانسپت که نامش جن.تراول (GEN.TRAVEL) است کاملا خودران است و نیازی به راننده ندارد.

0

اقتصادخودرو-فولکس‌واگن با نمایش یک کانسپت این ایده را مطرح کرده که مردم در آینده می‌توانند به جای مسافرت‌های کوتاه هوایی از ماشین برای سفر استفاده کنند. این کانسپت که نامش جن.تراول (GEN.TRAVEL) است کاملا خودران است و نیازی به راننده ندارد.

جن.‌تراول یک پروژه تحقیقاتی است و قرار نیست مدلی براساس آن ساخته شود. اتاق ماشین فرمی بین یک ون و سدان دارد و چیدمان صندلی‌ها را می‌توان با توجه به نیاز سرنشینان تغییر داد. برای کسانی که در طول سفر بخواهند کار کنند، یک میز گذاشته شده و صندلی‌های عقب را می‌توان خواباند تا سرنشینان استراحت کنند.

مسافران می‌توانند چیدمان صندلی‌ها را به دلخواه تغییر دهند

برای دید بیشتر سرنشینان شیشه‌ها بزرگ‌تر شده است، اما شیشه‌ها طوری طراحی شده که با خوابیدن سرنشینان حریم خصوصی آنها حفظ شود. صندلی‌ها را همچنین می‌توان مناسب نشستن کودکان تغییر داد و برای آنها با واقعیت مجازی بازی‌هایی طراحی شده تا در طول سفر سرگرم باشند.

فولکس‌واگن می‌گوید در این پروژه ساخت ماشینی را در نظر داشته که مردم بتوانند آن را برای مسافرت کرایه کنند. به گفته این شرکت در صورت تحقق این ایده بسیاری ترجیح خواهند داد به جای سفر هوایی از این ماشین استفاده کنند که آنها را از در خانه به شهری دیگر می‌برد و دردسر فرودگاه را ندارد.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=30227

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.