معرفی تویوتا C-HR خودرویی با ظاهر متفاوت

0

اقتصادخودرو-تویوتا C-HR ۲۰۲۱ علیرغم استایل جسورانه‌اش، شاسی بلندی با مصرف سوخت بالاست و افرادی که به دنبال سرعت بالا هستند از آن استقبال نمی کنند و اما از طرفی هندلینگ خوبی دارند. موتور چهار سیلندر آن کم قدرت بوده و سرعتش کند است.

کابین C-HR به زیبایی طراحی شده است و هر چقدر که استایل بیرونی آن زییایی ندارد اما داخل آن به شدت زیباست تا از معمولی بودن جلوگیری کند. هر سه سطح تریم موجود با صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی و مجموعه کاملی از ویژگی‌های کمک راننده به صورت استاندارد ارائه می‌شوند، اما سایر شاسی‌بلند‌های کوچک در این کلاس کاربردی‌تر، سیستم چهارچرخ محرک در دسترس و دینامیک رانندگی رضایت‌بخش‌تری را ارائه می‌دهند.

کوچکترین شاسی بلند تویوتا با مجموعه‌ای از ویژگی‌های به روز شده کمک راننده، اعتبار ایمنی خود را برای سال ۲۰۲۱ تقویت می‌کند. سیستم ایمنی فعال تویوتا Safety Sense ۲.۰ استاندارد است که شامل ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، کمک حفظ خطوط با تشخیص لبه‌های جاده، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، چراغ‌های جلوی خودکار و کروز کنترل تطبیقی ​​با لاین است.

///

نسخه XLE ویژگی‌های زیادی از جمله رینگ‌های ۱۸ اینچی، کلید مجاورت با ورود غیرفعال، نظارت بر نقاط کور، آینه‌های بیرونی گرم شونده و فرمان روکش چرمی است. C-HR چهار سیلندر می‌تواند از یک توربوشارژر یا یک سوپرشارژر استفاده کند، زیرا نمی‌تواند این کراس اوور را با هر چیزی که با اشتیاق نزدیک می‌شود به سرعت بالا ببرد.

///

در داخل کیفیت مواد بسیار بالاست و با وجود اینکه در برخی موارد از مواد پلاستیکی ارزان قیمت استفاده شده اما به خوبی طراحی شده و  بادوام به نظر می‌رسند. یک داشبورد از چرم مصنوعی با دوخت‌های شبیه سازی شده مجلل به نظر می‌رسد. در شرایط کم نور، تریم استفاده شده در داشبورد ماشین آزمایشی XLE به نظر می‌رسد مشکی استاندارد است، اما در نور مستقیم خورشید، یک لعاب فلزی می‌درخشد.

///

به طور کلی، کابین جذابیت بسیار جوانی دارد. با این حال، وقتی صحبت از در دسترس بودن ویژگی‌ها می‌شود، C-HR هر چیزی جز به روز است. کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه‌ای تنها لوکس اساسی در اینجا است، بنابراین کسانی که مایل به چیز‌های خوبی مانند تنظیمات صندلی برقی یا سانروف هستند، ناامید خواهند شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=8991

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.