معرفی خودرو جدید فیات اسپایدر ۱۲۴

0

اقتصاد خودرو-فیات برای توسعه محصولاتش اقدام به طراحی خودرویی خاص کرده است که آن را “عنکبوتی” نامیده است. این خودرو قرار است در سال ۲۰۲۲ تولید و به بازار عرضه کند و اکنون این کارخانه خودروسازی اقدام به طراحی اولیه آن کرده است. فیات ۱۲۴ اسپایدر یک ماشین اسپرت خوب است که دارای سرعت چابک، سواری راحت و موتور توربوشارژ کم مصرف است.

اسپایدر ۱۲۴ از فضای داخلی بسیار زیبایی برخوردار و دارای صفحه لمسی بصری است. این کارخانه خودروسازی اقدام به طراحی خودرویی با ویژگی‌های ایمنی بالا نسبت به مابقی رقبا کرده است. در کل، این خودرو یک گزینه عالی برای کسانی است که واقعا از رانندگی لذت می‌برند، این خودرو ادای احترام به پنجاه ساله ‎شدن مدل افسانه‌ای ۱۲۴ است.

پلتفرم این خودرو مشترک با مزدا MX-۵ است و همین عامل سبب شباهت‌های بسیاری میان این دو خودرو شده است، اما از لحاظ فنی و پیشرانه به‌کار رفته تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. این اسپایدر که از طراحی ریترو و کلاسیک فیات سود برده، با استفاده از چراغ‌های LED جلو که به سیستم روشنایی روز مجهزند، جلوه‌ای خاص و متفاوت یافته است.

 

///جلو پنجره این خودرو متفاوت مابقی طراحی های این کارخانه خودروسازی است.

جلوپنجره شش‌ ضلعی با یک توری قوی، محفظه موتور را از سپر جلو مجزا می‌کند. داخل کابین، تنها تفاوتی که بین فیات ۱۲۴ اسپایدر و مزدا MX-۵ وجود دارد، نصب لوگوی روی غربیلک فرمان است، در واقع سایر بخش‌های کابین تفاوتی با مزدا ندارد.

///

ویژگی های جدید در داخل این خودرو اضافه شده است که می توان به  رنگ بندی متفاوت آن که به خاکستری مات تبدیل شده اشاره کرد، همچنین صندلی‌های آن دارای روکش چرم یا میکروفیبر و پوشش مخصوص در قسمت پنل ابزاری است. قدرت مورد نیاز این خودرو نیز همانند دیگر ورژن‌های فیات ۱۲۴ اسپایدر به وسیله‌ یک موتور ۱.۴ لیتری توربو شارژ چهار سیلندر اینلاین با توان تولید ۱۶۴ اسب بخار قدرت تامین می‌شود.

///

نسخه‌ ۲۰۱۹ فیات ۱۲۴ اسپایدر از سه آپشن جدید شامل یک سیستم اگزوز پر سر و صدا‌تر، پکیج ظاهری Veleno و نوار‌های مرکزی سفارشی در بدنه نیز بهره می‌برد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.