پیشی گرفتن دیگر کشورها از ایران در فیتور 2024، بسیار سخت شده است

مدیر بازرگانی نمایشگاه فیتور اسپانیا:

مدیر بازرگانی نمایشگاه فیتور اسپانیا در بازدید از پاویون ایران با اشاره به حضور هدفمند و با برنامه ایران در فیتور امسال، پیشی گرفتن دیگر کشورها از برنامه های پاویون ایران در این دوره از نمایشگاه را بسیار سخت دانست.

0

اقتصاد خودرو-به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، خوزه سانچز رودریگز مدیر بازرگانی نمایشگاه فیتور اسپانیا روز شنبه 7 بهمن 1402 همزمان با سومین روز از چهل و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا ضمن بازید از پاویون کشورمان با محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی دیدار و تبادل نظر کرد.

سانچز در این دیدار، حضور ایران در فیتور 2024 را بسیار فعال و موفقیت آمیز توصیف کرد و اظهار داشت: پاویون ایران دارای عناصر بصری و تاریخی بسیار زیبایی است. طراحی تلفیقی تاریخ در کنار مدرنیته بر جذابیت این پاویون افزوده است.

او با اشاره به حضور پر تعداد شرکت های ایرانی در این دوره از فیتور، گفت: هر بار که از مقابل پاویون ایران عبور می کنم، آنرا پر از برنامه و جلسات تخصصی و هر روز پر رونقتر از روز گذشته می بینم.

مدیر بازرگانی نمایشگاه فیتور اسپانیا در ادامه بیان داشت: ایران به دلیل دارا بودن میراث تاریخی و فرهنگی منحصر به فرد و متعدد، پتانسیل بالایی در زمینه گردشگری دارد. علاوه بر این تمام زمان هایی که با مردم ایران برخورد داشتم، آنان را مردمانی بسیار خونگرم و خوش برخورد یافتم و با آنها احساس راحتی و قرابت داشتم.

خوزه سانچز رودریگز، اضافه کرد: اطمینان دارم که در آینده گردشگران اسپانیایی و دیگر جهانگردان، ایران را به عنوان مقصدی بسیار زیبا و بکر کشف خواهند کرد و من به مردم کشورم توصیه می کنم که به ایران سفر کنند.

او در پایان برای حضور پربارتر ایران در فیتور 2025 اظهار امیدواری و تصریح کرد: حضور ایران در فیتور امسال بسیار پررنگ است به طوری که پیشی گرفتن دیگر کشورها از این کشور در این دوره از نمایشگاه، بسیار سخت خواهد بود.

پاویون جمهوری اسلامی ایران در چهل و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی فیتور اسپانیا، روز چهارشنبه 4 بهمن ماه با تلاش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نمایندگی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افتتاح شد. این نمایشگاه تا 8 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=48560

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.