کارگران سربازان و پیشگامان عرصه اقتصادی کشورند

پیام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت روز کارگر

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی پیامی به مناسبت بزرگداشت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر، این روز را به جهادگران عرصه کار و تولید، خانواده بزرگ صنعت خودروسازی کشور و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو تبریک گفت.

0

اقتصادخودرو– متن کامل پیام علیمردان عظیمی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
« وَأَن لَیسَ لِلإِنسانِ إِلّا ما سَعى» و این که برای انسان بهره‌ای جز سعی و کوشش او نیست. ( النجم آیه ۳۹)
یازدهم اردیبهشت یادآور ایثار، مجاهدت و تلاش های بی بدیل جامعه کارگری است؛ قشری که بی تردید، ارزنده ترین و دشوارترین مسوولیت را در رونق و رشد اقتصادی کشور بر عهده دارد. این روز بزرگ را ارج می نهیم چرا که تداعی‌گر همت و زحمات ارزشمند کارگران سخت‌کوش عرصه‌های کار و تولید در سراسر جهـان و ایران اسلامی است. مردان و زنانی بی ادعا و تاثیر گذاری که بنا به فرموده بنیان گذار جمهوری اسلامی ایـران، امـام خمینی(ره)، «حیات یک ملت، مرهون کار و تلاش آن هاست.»
هرگز فراموش نخواهیم کرد که شما کارگران عزیز و خدوم چگونه خستگی ناپذیر در اوج تحریم ها، چالش های اقتصادی و … با همتی ستودنی و پشتکاری وصف ناپذیر صحنه های زیبایی از خودباوری را به نمایش گذاشتید. اگر در شرایط کنونی مجموعه بزرگی همچون گروه صنعتی ایران خودرو، با گام های بلند و استوار در مسیر رشد و تعالی پیش می رود، بی شک مرهون کار و اندیشه یکایک کارگران متعهد و مسوول است.
پاسداشت چنین روزی در ایران اسلامی برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزش های ملی است؛ همان گونه که مولای متقیان علی(ع) در اهمیت کارگر و تلاش برای کسب روزی حلال می فرماید: «درهای رزق بسته است، آن ها را با حرکت و فعالیت بگشایید، زیرا کار باعث برکت است.»؛ از این رو با تاسی از گفتار و کردار بزرگان دین‌ و اندیشه و نیز با توجه به نقش مهم کارگران در پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور، بجاست که صمیمانه ترین و خالصانه‌ترین سپاس ها و قدردانی‌ها را نثار منزلت و جایگاه کارگران کنیم.
با هدف‌گذاری صورت‌ گرفته در سال ۱۴۰۲و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری تحت عنوان «مهار تورم و رشد تولید» و همچنین با همت و تلاش های مسوولانه شما همکاران گرانقدر در بزرگ ترین خودروسازی ایران و خاورمیانه، ضمن حفظ بالاترین سهم تولید خودرو در کشور، می کوشیم در جهت توسعه محصولات، افزایش کیفیت، تولید محصولات جدید، ارایه خدمات پس از فروش برتر و در نتیجه جلب بیش از پیش رضایت مشتریان و مصرف کنندگان نهایی، رسالت خود را نسبت به کشور و ملت بزرگوار ایران اسلامی بجای آوریم. قطعا حرکت در مسیر رشد و بالندگی در زمینه های مرتبط، بدون بهبود و هم افزایی در حوزه های منابع انسانی میسر نخواهد شد.
به پاس تمامی جان فشانی ها و سخت کوشی های بی بدیل و شکوهمند تک تک کارکنان صنعت کشور به ویژه صنعت خودرو و شما همکارانم در گروه صنعتی ایران خودرو که در کسب دستاوردها و افتخارات صنعت خودرو سهیم بوده اید، فرارسیدن ۱۱ اردیبهشت، روزجهانی کارگر را از صمیم قلب تبریک گفته و از پیشگاه خداوند رحمان برای یکایک شما همکاران گرامی تندرستی و بهروزی مسالت دارم.

علیمردان عظیمی
مدیرعامل

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=38038

منبع ایکوپرس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.