کراس‌اوور جدید دانگ فنگ،آئولوس هائوجی وارد پروسه تولید شد

کراس‌اوور جدید دانگ فنگ یعنی آئولوس هائوجی هم‌اکنون وارد پروسه تولید شده است. این کراس‌اوور اوایل ماه آوریل معرفی شد و اکنون وارد خط تولید دانگ فنگ شده است.

0

اقتصاد خودرو – دانگ فنگ آئولوس هائوجی جایگزین هیچ مدلی نیست، بلکه به عنوان یک خودرو کاملا جدید وارد سبد محصولات دانگ فنگ خواهد شد. دانگ فنگ برند جدید و فرعی آئولوس را برای جبران کاهش فروش خود در بازار چین معرفی کرده است.

از نظر ابعاد و اندازه، دانگ فنگ آئولوس هائوجی هم‌رده خودروهایی همچون میتسوبیشی اوتلندر یا هاوال H7 طبقه بندی می‌شود. ابعاد و اندازه دانگ فنگ آئولوس هائوجی به ترتیب عبارتند از: 4720 میلیمتر طول، 1910 میلیمتر عرض و 1702 میلیمتر ارتفاع. رینگ‌های 17 تا 19 اینچی با طرح‌های کرومی یا مشکی نیز برای این خودرو قابل انتخاب هستند.

دانگ فنگ آئولوس هائوجی براساس پلتفرم جدید و ماژولار این برند یعنی DSMA (Dongfeng Superior Modular Architecture) ساخته شده است که شباهت بسیاری به پلتفرم برقی خودروهای فولکس واگن دارد. دانگ فنگ دو پیشرانه درون‌سوز بنزینی و هیبریدی را برای این کراس‌اوور در نظر گرفته است.

 

دانگ فنگ آئولوس هائوجی

 

پیشرانه معمول آئولوس هائوجی موتور 1.5 لیتری توربوشارژر چهارسیلندر است که حداکثر 204 اسب‌بخار قدرت و 305 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه به همراه گیربکس دو کلاچه هفت سرعته مرطوب عرضه خواهد شد.

همین پیشرانه بدون توربوشارژر و به همراه موتور برقی در قالب پیشرانه هیبریدی ظاهر شده است. این موتور براساس چرخه اتکینسون کار می‌کند و حداکثر 177 اسب‌بخار قدرت و 240 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. یک گیربکس E-CVT‌ همانند خودروهای تویوتا نیز وظیفه انتقال قدرت را در این تیپ برعهده دارد. قیمت‌های این دو تیپ هنوز منتشر نشده است.

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر :https://eghtesadkhodro.com/?p=21103

منبع خودرو بانک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.