کروکی آنلاین، صرفه جویی در وقت و انرژی

کارشناس بیمه گفت: زمانی که کروکی آنلاین باشد پلیس در لحظه تصادف را در سامانه مد نظر ثبت می‌کند به این ترتیب علاوه بر این که بیمه گذار کمتر دچار درد سر می‌شود.

0

اقتصادخودرو-خانم صادقی گفت:با توجه به اینکه کروکی تقلبی اتفاق می‌افتاد و اینکه این اتفاق کم هم نبوده است حضور کروکی آنلاین از یه طرف می‌تواند ضرر را در صنعت بیمه کم و کمک کننده به این موضوع باشد. از سوی دیگر به مردم هم کمک زیادی خواهد کرد.

او می‌گوید:زمانی که کروکی آنلاین باشد پلیس در لحظه تصادف را در سامانه مد نظر ثبت می‌کند به این ترتیب علاوه بر این که بیمه گذار کمتر دچار درد سر می‌شود وقت و انرژی کمتری را از بیمه گذار گرفته می‌شود و دسترسی به آمار برای بیمه هم آسان تر می شود.

او گفت:، ولی به شرطی این که این موارد مانند سامانه و نحوه ثبت درست اتفاق بیفتد و زیر ساخت‌های مورد نیاز به درستی طراحی و ساخته شود در غیر این صورت اگر شرایط آماده نباشد مانند کار‌های دیگر دردسرش بیشتر می‌شود. زیرا در صنعت بیمه که با آن درگیر هسیتم با این که مثلا خیلی از مراحل و فرآیند در بخش‌های مختلف آنلاین است، ولی هر روز با یک مشکل مواجه هستیم و واقعا قبل از اینکه زیر ساخت‌ها آماده شود تصمیم گیری می‌شود که این دردسر ساز است.

بهزاد پور رئیس کل بیمه مرکزی پیش از این گفته بود قرار بر این بود که افتتاح کروکی آنلاین در هفته دولت باشد اما نشد. ظرف دو سه هفته آینده رونمایی خواهد شد و به صورت پایلوت در یکی از استان ها اجرا می شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=28169

منبع باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.