کیا از سال 2025 خودروهای الکتریکی را در کارخانه جدید تولید می کند

گروه بین الملل: کیا اعلام کرد که به عنوان بخشی از هدف خود برای تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در حوزه تولید خودروهای الکتریکی، اولین کارخانه خود را که به تولید خودروهای الکتریکی اختصاص دارد، در کره افتتاح خواهد کرد.

0

اقتصاد خودرومرکز تولید هوشمند کاملاً جدید و با فناوری پیشرفته در محل کارخانه فعلی کیا در کره احداث خواهد شد. این شرکت قصد دارد ساخت و ساز را در نیمه اول سال 2023 آغاز کند و تولید تجاری خود را در نیمه دوم سال 2025 آغاز کند.

این کارخانه در ابتدا ظرفیت سالانه 100 هزار دستگاه PBV را خواهد داشت و در صورتی که رشد بازار PBV ایجاب کند، امکان افزایش تولید تا 150 هزار دستگاه در سال وجود دارد. به گفته کیا، این مرکز دارای اکوسیستم تولید هوشمند E-FOREST کیا خواهد بود که مبتنی بر داده‌ ها، اتصالات و فناوری‌ های روباتیک است.

کیا قصد دارد تا سال 2030 به یک پیشرو در تولید خودروهای الکتریکی تبدیل شود. زمانی که کارخانه تا اواسط دهه به بهره برداری برسد، اولین مدل اختصاصی PBV این خودروساز را خواهد ساخت که یک خودروی سایز متوسط با کد SW بر اساس آن است. پلتفرم اسکیت بورد eS کیا به طور خاص برای PBV ها توسعه یافته است. این پلتفرم جدید می ‌تواند به شکلی انعطاف‌ پذیر سایزهای مختلف مدل PBV را در پاسخ به خواسته‌ های متنوع مشتریان در خود جای دهد.

لینک کوتاه خبر :https://eghtesadkhodro.com/?p=20482

منبع خبرخودرو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.