۳ وزارتخانه با بیشترین تاخیر در صدور مجوز اعلام شدند

از مجموع درخواست‌های صادر شده در درگاه ملی مجوزها، جامعه مشاوران مالیاتی، سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهترین عملکرد و وزارت کشور، وزارت ورزش و وزارت صمت بیشترین تاخیر را در صدور مجوز‌ها داشته است. کانون وکلا و فدراسیون‌های ورزشی نیز تاکنون شرایط صدور مجوزهایشان را اعلام نکرده‌اند و قانونی مجوز هایشان را صادر نمی‌کنند.

0

اقتصاد خودرو– از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا ۲۴ آبان ۱۴۰۲ تعداد یک میلیون و ۷۸۱ هزار و ۷۹۵ درخواست ثبت شده است که از این تعداد، ۸۴۷ هزار و ۵۱۳ مجوز، غیر حضوری و کاملا الکترونیکی صادر شده است.

بر اساس این گزارش همچنین تعداد ۱۰۸ هزار و ۵۵۲ درخواست نیز با تاخیر در بررسی مواجه است.

بیشترین درصد تاخیر در بررسی و صدور مجوز‌های کسب‌وکار کشور مربوط به وزارت کشور (بجز شهرداری‌ها) با ۶۹درصد، وزارت ورزش و جوانان با ۳۸درصد، وزارت صنعت و معدن، تجارت با ۲۰درصد، و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ۱۸درصد، بیشترین تاخیر را داشته اند.

کمترین درصد تاخیر هم در بررسی و صدور مجوز‌های کسب‌وکار کشور مربوط به جامعه مشاوران مالیاتی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت نیرو بوده است.

همچنین بر اساس این گزارش تاکنون، کانون وکلا و فدراسیون‌های ورزشی شرایط صدور مجوزهایشان را اعلام نکرده‌اند و مجوزهایشان را قانونی صادر نمی‌کنند.

۳ وزارتخانه با بیشترین تاخیر در صدور مجوز اعلام شدند

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=45601

منبع صداوسیما
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.