خواب مدیرعامل تویوتا

آکیو تویودا، رییس هییت مدیره تویوتا می‌گوید بنیان‌گذار کارخانه به خوابش آمده تا بگوید از پیشرفت شرکت راضی نیست. آقای تویودا در پیام تبریک سال نو به کارمندان شرکت گفت که برای تحول این کارخانه کار زیادی باید انجام شود.

0

اقتصاد خودرو-تویودا که ۶۷ سال دارد در پیامی ویدیویی به حدود ۳۷۵ هزار کارمند تویوتا، ابتدا از موفقیت‌ شرکت در سال ۲۰۲۳ یاد کرد و سپس با یادآوری یک ضرب‌المثل چینی به کارمندانش گفت که موفقیت بیشتر باید باعث تواضع بیشتر شود. او سپس گفت که پدربزرگش کیچیرو تویودا، بنیانگذار کارخانه به خوابش آمده و به او گفته که نتوانسته است آنطور که او تویوتا را از یک ریسندگی به یک خودروساز تبدیل کرد، کارخانه را متحول کند.

آقای تویودا می‌خواهد تویوتا را از یک خودروساز به شرکتی تبدیل کند که خدمات دیگر در زمینه حمل و نقل هم ارائه دهد. این خدمات شامل ساخت نرم‌افزارهای جدید مرتبط با حمل و نقل، شبکه‌ای از تاکسی‌ها و اتوبوس‌های خودران یا محصولاتی است که چیزی بیشتر از یک ماشین به مشتری ارائه می‌کنند.

آقای تویودا گفت که کلید اصلی این تحول خوشحال کردن مشتری است و از کارمندانش خواست تا با خلاقیت خود به او در رسیدن به این هدف کمک کنند. او در پایان پیامش از کاپیتان کرک، شخصیت داستانی مجموعه تلویزیونی پیشتازان فضا نقل قول کرد و گفت: «بیایید با شجاعت به جاهایی برویم که کسی تاکنون نرفته است.»

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=47957

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.