نسخه ای برقی از آئودی TT در راه است

آئودی به زودی تصمیم نهایی خود را در خصوص بهترین روش برای جایگزینی کوپه اسپرت کوچک خود یعنی مدل TT می گیرد.

0

اقتصاد خودرو-حالا یک چهارم قرن است که مردم دنیا از حس خوبی از سواری TT گرفته اند و از این رو تصمیمی بسیار پیچیده و حساس برای آئودی است که می تواند ریسک بسیاری در خصوص این جایگزینی به همراه داشته باشد.

در حد اولین ورود به عرصه مسابقات رده بالای فورمولاوان! منابع خبری داخلی در آئودی اعلام کرده اند که 4 برنامه مختلف برای این جایگزینی در نظر گرفته شده که قرار است از بین آن ها یکی به مرحله تولید برسد. کانسپت هایی برای این موضوع در نظر گرفته شده که مانند برخی از شرکت هایی که به دنبال زنده کردن مدل های قدیمی تر و خاطره انگیز هستند ، آئودی نیز برخی از آن ها را برپایه دو مدل کواترو در دهه 80 و اولین مدل تولیدی TT در 1998 خواهد ساخت.

نسخه ای برقی از آئودی TT در راه است

محتمل ترین گزینه یک کوپه اسپرت و الکتریکی 2+2 به سبک TT بنزینی است که البته قدرتمند تر و گرانقیمت تر خواهد بود و از گزینه های فنی سایر خودرو ها در گروه فولکس واگن استفاده خواهد کرد. احتمالا رونمایی آن همزمان با ورود آئودی به فرمولاوان یعنی سال 2026 باشد اما اگر تاخیری وجود داشته باشد ما چشم اندازی برای سال 2027 یا حتی 2028 برای آن خواهیم داشت. البته برخی نیز صحبت هایی درخصوص احتمال هیبریدی بودن آن به میان می آورند که البته احتمال این گزینه کمتر از گزینه ای تماما برقی با استفاده از عناصر فنی نسل بعدی باکستر/کیمن است.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=50909

منبع اقتصادخودرو
توسط جواد اسدی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.