شنبه مقیمی هم آمد

0

اقتصادخودرو-به گزارش خودرو پلاس،این گزینه از این رو جالب است که اکثر تغییرات مدیریتی فرشاد مقیمی در روز شنبه صورت می گرفت و حالا شنبه مقیمی هم آمد و این مدیر که از شهریور 98 سکاندار آبی پوشان جاده مخصوص شده بود،کرسی صدارت را برای خطیبی خال کرد.
مهدی خطیبی سوابق متعدد و طولانی در حوزه خودرو را در کارنامه دارد که از آن جمله می توان به مدیریت فروش ایران خودرو، مدیر عامل شرکت لیزینگ ایران خودرو، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و خدمات خودرو، مدیر عامل شرکت اورین خودرو(نماینده انحصاری MAN در ایران) ،مدیر عاملی شرکت لیزینگ شهر و مدیرعاملی شرکت ریگان خودرو اشاره کرد. وی همچنین در شرکت هایی نظیر پارسیان موتور(نماینده انحصاری فیات در ایران)، پرشیا خودرو، ایرتویا، نگین خودرو، لیزینگ ایرانیان، تعاونی اعتبار ایران خودرو و برخی دیگر از شرکت ها به عنوان رییس یا عضو هیات مدیره فعالیت داشته است.
همچنین مهدی داداشی‌زین‌الدین و علی شیخ‌زاده نیز در کنار مهدی خطیبی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره ایران خودرو برگزیده شدند. به این ترتیب ترکیب هیات مدیره ایران خودرو با حضور 3 عضو جدید در کنار مرتضی شفیعی و محمدرضا فیض بخش در دوره جدید، فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=10557

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.