عرضه دو محصول جدید سایک – ام جی در مالزی

0

به گزارش اقتصادخودرو،مدیر عامل سایک – ام جی طی یک‌ کنفرانس خبری آن لاین ضمن تایید این خبر اعلام کرد : این شرکت در سال جدید میلادی دو محصول جدید روانه بازار خودرو مالزی خواهد کرد.
به گفته ژانگ هایبو خودروهای تولید و مونتاژ شده در MG تایلند به منطقه آس آن از جمله مالزی صادر خواهند شد.
این دو خودرو MG HS و MG ZS نام دارند که اوایل امسال توانسته اند به اندونزی و ویتنام راه پیدا کنند.

ام جی رقیب جدید برای مزدا و هوندا

البته این تمام برنامه های MG برای این منطقه نخواهد بود .چرا که این خودروساز برنامه هایی برای صادرات MG5 در سگمنت C به بازارهای مختلف در این منطقه نیز در نظر گرفته است.

نگاهی به ام جی اچ اس

به عنوان یک جمع بندی کوتاه، MG HS یک SUV در بخش C است که رقبای مطرحی مانند پروتون X50، هوندا CR-V و مزدا CX-5 را هدف گرفته است. این SUV مجهز به یک موتور 1.5 لیتری بنزینی توربوشارژ با قدرت 162 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر است که به یک جعبه دنده ۷ سرعته متصل می شود که قدرت را به چرخ های جلو هدایت کرده و به حرکت در می آورد.

MG HS

خودروی الکتریکی ام جی در مالزی

از سوی هنوز مشخص نشده است که کدام مدل MG ZS که سگمنت B قرار دارد به مالزی راه می یابد چون این خودرو در دو مدل خودروی برقی با باتری (BEV) یا بنزینی تولید شده است. باید دید کدام نوع در مالزی عرضه خواهد شد.
همچنین MG در خصوص برنامه های جدید خود در تایلند گفته است : با سرمایه‌گذاری 2 میلیارد بت، تولید باتری‌های EV در تایلند را افزایش خواهد داد که تا سال ۲۰۲۳منجر به بالا رفتن میزان داخلی سازی برای خودروهایی می شود که در تایلند تولید و مونتاژ خواهند شد.
این شرکت خودروسازی مستقر در شانگهای همچنین اضافه کرده است که برنامه‌هایی برای بازیافت و استفاده مجدد از باتری‌های EV نیز در نظر گرفته است.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=10326

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.