مدل ضدگلوله ب‌ام‌و سری ۷ در نمایشگاه مونیخ رونمایی خواهد شد

ب‌ام‌و مدل ضدگلوله نسل جدید سری ۷ را معرفی کرد. این ماشین قرار است چند هفته دیگر در نمایشگاه مونیخ رونمایی شود و به گفته کارخانه اولین ماشین ضد‌گلوله الکتریکی جهان خواهد بود.

0

اقتصاد خودرو-ب‌ام‌و تلاش کرده تا ظاهر مدل ضد‌گلوله سری ۷ با مدل معمولی فرق زیادی نداشته باشد. تنها فرق ظاهری دو ماشین لاستیک‌های ویژه‌ای است که توسط کارخانه میشلن برای ب‌ام‌و ساخته شده تا در صورت پنچر شدن هم بتوان تا سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت با آن رانندگی کرد.

مدل ضدگلوله ب‌ام‌و سری ۷+اقتصاد خودرو
 
مدل ضدگلوله ب‌ام‌و سری ۷ + اقتصاد خودرو
 

بدنه ماشین با آلیاژی از فولاد ساخته شده که در برابر گلوله‌ و بمب مقاوم است. سقف هم با همین آلیاژ تقویت شده تا ماشین را در برابر حملات پهپادی حفظ کند. ب‌ام‌و می‌گوید ماشین توانسته استاندارد مقاوم بودن VR9 را برای ماشین بگیرد که از بالاترین سطوح مقاومت در ماشین‌های ضدگلوله است.

در رده‌بندی ماشین‌های ضدگلوله، ماشین در سطح VR4 در برابر گلوله اسلحه‌های کمری مقاومت می‌کند. در سطح VR6 در برابر اسلحه‌های جنگی و انفجار ۱۵ کیلوگرم ماده منفجره تی‌ان‌تی در فاصله چهار متری مقاوم می‌شود و در سطوح VR7 و VR9 ماشین در برابر اسلحه‌های سنگین‌تر و بمب‌های قوی‌تر مقاوم است. خودروساز آلمانی تصاویری از آزمایش ماشین منتشر کرده که در آن با وجود گلوله‌باران ماشین هیچ آسیبی به اتاق وارد نشده است.

ب‌ام‌و ضد گلوله سری ۷ + اقتصاد خودرو

مدلی که ب‌ام‌و ضدگلوله براساس آن ساخته شده با هر بار شارژ می‌تواند تا ۶۱۱ کیلومتر حرکت کند، حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد کیلومترش ۳.۷ ثانیه است.

اما ضد‌گلوله کردن باعث شده تا وزن ماشین از ۲۸۰۸ کیلوگرم به ۴۹۰۰ کیلوگرم افزایش یابد و به همین دلیل شتاب ماشین ۹ ثانیه و حداکثر سرعتش ۱۶۰ کیلومتر در ساعت شده است. ب‌ام‌و مسافتی که ماشین ضدگلوله با هر بار شارژ حرکت می‌کند را اعلام نکرده، اما با توجه به افزایش وزن، این مسافت از مدل معمولی ب‌ام‌و سری ۷ کمتر خواهد بود.

ب‌ام‌و ضدگلوله با همه امکانات لوکس مدل معمولی عرضه می‌شود. مشتریان همچنین می‌توانند امکانات اضافی مانند سیستم تصفیه هوا، سیستم خاموش کردن آتش و بی‌سیم و چراغ‌های گردان برای ماشین سفارش دهند.

لیتک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=42580

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.