بیمه شخص ثالث پارسیان چه مزایایی دارد؟

یکی از نکات مهم در انتخاب شرکت بیمه برای خرید بیمه نامه شخص ثالث، مزایای ارایه شده از سوی آن شرکت است که می‌تواند آسودگی خاطر و استقبال مشتریان را به همراه داشته باشد.

0

اقتصاد خودرو-بیمه پارسیان تلاش نموده تا بر اساس شرایط اقتصادی کشور ظرفیت‌هایی را برای مشتریان ایجاد نماید تا در کنار برخوردار شدن از خدمات بیمه‌ای، کمترین فشار هزینه‌ای و زمانی را متحمل شوند، در این راستا خدماتی مهم را در نظر گرفته است از جمله:

-حمایت شرکت بیمه پارسیان از بیمه‌گزار و راننده با پرداخت دیه و جبران خسارت‌های جانی و مالی ناشی از تصادف‌های رانندگی، در صورتیکه راننده یا بیمه‌گزار در آن حادثه مقصر شناخته شوند.

-امکان پرداخت سریع و آسان خسارت توسط یکی از ۶۲ مرکز پرداخت خسارت شرکت بیمه پارسیان

-امکان خرید قسطی بیمه‌نامه‌ی شخص ثالث

-امکان خرید بیمه‌نامه‌ی کوتاه‌مدت شخص ثالث پارسیان برای آن دسته از بیمه‌گزارانی که می‌دانند به زودی وسیله‌ی نقلیه‌شان را می‌فروشند و یا به هر دلیل دیگری، تمایلی به خرید بیمه‌نامه‌ی یک‌ساله ندارند. به‌ این‌ترتیب، امکان خرید بیمه‌نامه با اعتبار سه‌ ماهه، شش ماهه و نه ماهه نیز برای بیمه‌گزار فراهم است.

-امکان افزایش سقف تعهدات در زمان صدور بیمه‌نامه و یا پس از آن، البته بدیهی‌ست که افزایش سقف تعهدات روی نرخ حق‌بیمه نیز تاثیر می‌گذارد و باعث افزایش آن می‌شود.

-امکان خرید آنلاین بیمه‌نامه‌ شخص ثالث پارسیان، به این‌ترتیب دیگر نیازی به مراجعه‌ حضوری برای تکمیل فرم پیشنهاد بیمه، ارائه‌ مدارک و پرداخت حق‌بیمه نخواهد بود و تمام فرآیند صدور بیمه‌نامه به‌صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می‌شود.

حوادث و سوانح رانندگی می‌تواند حتی برای بهترین رانندگان نیز اتفاق بیافتد. جبران اغلب این خسارت‌ها خارج از توان مالی دارندگان و یا رانندگان خودرو می‌باشد. شرکت بیمه پارسیان این اطمینان را به شما می‌دهد که در صورت وقوع حوادث رانندگی اگر به شما، سرنشینان خودروی شما و اشخاص ثالث، توسط وسیله نقلیه شما، خسارت و آسیب وارد شود، با ارایه انواع پوشش‌های بیمه‌ای خودرو در کنار شما بوده و آرامش خیالتان را فراهم سازد.

شعب پرداخت خسارت بیمه خودرو پارسیان در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به شما دارندگان خودرو می باشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا اطلاع از محل دقیق واحدهای صدور و خسارت اتومبیل در تهران و شهرستان‌ها فقط کافیست با شماره 0218259 مرکز ارتباط با مشتریان بیمه پارسیان تماس حاصل فرمایید.

 

بیمه شخص ثالث پارسیان چه مزایایی دارد؟

 

محاسبه نرخ خرید بیمه شخص ثالث پارسیان

نکته‌ مهمی که درباره‌ انواع بیمه‌نامه‌های شخص ثالث باید بدانید آن است که نرخ پایه‌ حق‌بیمه‌ شخص ثالث، هر سال توسط بیمه مرکزی اعلام می‌شود. اما مواردی مانند تخفیف عدم خسارت یا افزایش سقف تعهدات بیمه‌گر، روی نرخ پایه تاثیر می‌گذارند. در حالت کلی، موارد زیر در محاسبه‌ نرخ بیمه شخص ثالث تاثیرگذار خواهند بود:

-نوع، کاربری، مدل و سال ساخت خودرو

-تخفیف عدم خسارت

-جریمه‌ دیرکرد تمدید بیمه‌نامه

-سقف تعهدات بیمه‌گر در پوشش‌های مالی

-مدت اعتبار بیمه‌نامه (کوتاه‌مدت یا یک‌ساله)

یکی از مواردی که باعث کاهش نرخ حق‌بیمه‌ی نهایی می‌شود، تخفیف عدم خسارت است. اگر بیمه‌گزار در سالِ قبلِ بیمه‌ای یا سال‌های گذشته از محل بیمه‌نامه‌ شخص ثالث خود خسارت دریافت نکرده باشد، به‌عنوان بیمه‌گزاری کم‌ریسک شناخته می‌شود و به این‌ترتیب، در زمان تمدید بیمه‌نامه‌اش درصد مشخصی از مبلغ حق‌بیمه‌ نهایی او کسر خواهد شد. میزان تخفیف عدم خسارت طبق جدول زیر می باشد:

 

نکته قابل توجه آن است که مالکین ماشین‌های نو و صفر کیلومتر نیز می‌توانند تا سه ماه پس از تاریخ اولین شماره گذاری خودرو، بیمه‌‌نامه‌ی شخص ثالث پارسیان را با پنج درصد تخفیف تهیه کنند.

 

مدارک لازم برای دریافت خسارت مالی از بیمه شخص ثالث پارسیان

-کد یکتای بیمه‌نامه‌ شخص‌ثالث راننده‌ مقصر و شخص زیان‌دیده

-گواهینامه‌ و کارت ملی راننده‌ مقصر حادثه و شخص زیان‌دیده

-کارت ماشین یا سند خودروی طرفین حادثه

-تکمیل و امضای فرم اعلام خسارت

برآورد خسارت وارده به خودروی بیمه شده توسط کارشناسان شرکت بیمه پارسیان صورت می‌گیرد و در صورت عدم توافق در میزان خسارت بر اساس ماده 39 بیمه نامه ثالث پرداخت خسارت انجام می‌شود.

مدارک لازم برای دریافت خسارت بدنی از بیمه شخص ثالث پارسیان

برای دریافت غرامت و دیه از محل بیمه‌نامه ی شخص ثالث پارسیان، در کنار ارایه‌ مدارکی که در بخش پرداخت خسارت مالی به آن اشاره شد؛ فرم‌ اعلام خسارت جانی می بایست تکمیل و به همراه مدارک بیمارستانی و مراجع قضائی و انتظامی و نظریه های پزشکی قانونی ارایه گردد.

بعد از بررسی و تایید مدارک قضایی و درمانی توسط کارشناس خسارت بیمه‌ پارسیان، مبلغ دیه به شخص زیان‌دیده یا در صورت فوت به ورثه‌ او پرداخت خواهد شد. همچنین اگر راننده‌ مقصر دچار آسیب و صدمه ی جانی شده باشد، مبلغ غرامت به او یا ورثه‌اش پرداخت می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=43482

منبع اقتصادخودرو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.