بیمه نامه‌های شخص ثالث و خدمات آنلاین بیمه پارسیان

بیمه شخص ثالث به عنوان یک ضرورت برای هر فردی که دارای وسیله نقلیه می‌باشد، همواره مطرح است به گونه‌ای که حتی اگر وسیله نقلیه مورد استفاده قرار نگیرد باز هم بیمه شدن آن امری الزام آور می باشد چرا که پوشش بیمه شخص ثالث، یک پوششی اجباری‌ است که در آن جبران خسارت‌های جانی و مالیِ وارد شده به اشخاص ثالث در حوادث رانندگی، تحت‌پوشش شرکت بیمه قرار می‌گیرد.

0

اقتصاد خودرو بیمه شخص ثالث به عنوان یک ضرورت برای هر فردی که دارای وسیله نقلیه می‌باشد، همواره مطرح است به گونه‌ای که حتی اگر وسیله نقلیه مورد استفاده قرار نگیرد باز هم بیمه شدن آن امری الزام آور می باشد چرا که پوشش بیمه شخص ثالث، یک پوششی اجباری‌ است که در آن جبران خسارت‌های جانی و مالیِ وارد شده به اشخاص ثالث در حوادث رانندگی، تحت‌پوشش شرکت بیمه قرار می‌گیرد.

با توجه به افزایش روز افزون وسایل نقلیه که نیازمند افزایش خدمات به مشتریان می باشد و نیز طرح دولت‌ها برای ایجاد بازار رقابتی، شرکت های بیمه در این عرصه فعال شده‌اند. شرکت هایی که هر کدام در کنار فروش بیمه نامه خدماتی خاص را برای مشتریان ارایه می‌کنند چون بیمه شخص ثالث تمامأ براساس قانون است.

بیمه شخص ثالث پارسیان، سال هاست در خدمت مردم بوده و تلاش نموده تا خدماتی مناسب با قیمتی مطلوب و کمترین هزینه و سریع‌ترین کارکرد را ارایه نماید چنانکه خدمت آنلاین از اصلی ترین محورها و چشم انداز‌های آن می باشد.

 

 از آرامش پارسیان تا مزایای آن

کارآمدی و تعهد پذیری بیمه پارسیان را می‌توان در شعار این شرکت مشاهده کرد آنجا که عنوان می‌کند: «دنیا دنیا آرامش با بیمه پارسیان.» این شعار شرکت بیمه پارسیان است.این شرکت فعالیتش را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده است و در حال حاضر یکی از معتبرترین شرکت‌های بیمه‌ی داخلی‌ با سطح توانگری یک (بهترین سطح توانگری از نظر بیمه ‌مرکزی)‌ به‌شمار می‌آید. همچنین گروه مالی بانک پارسیان و شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان از بزرگ‌ترین سهام‌داران این مجموعه‌ی بیمه‌ای هستند و به این‌ترتیب، شرکت بیمه پارسیان از نظر سهم سرمایه و سهم بازار در میان بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه‌ی خصوصی ایران قرار می‌گیرد.

پارسیان از جمله شرکت‌های بیمه‌ای است که انواع رشته های بیمه ای را عرضه می نماید که یکی از کاربردی‌ترین آنها بیمه شخص ثالث می باشد که توانسته جایگاهی قابل توجه در میان مشتریان کسب نماید.

با خرید بیمه شخص ثالث پارسیان، می‌توان خسارت‌هایی را که توسط اتومبیل شما به اشخاص دیگر وارد می‌شود، جبران کرد. فرقی نمی‌کند که این خسارت‌ها مالی است یا بدنی، بیمه شخص ثالث هر دوی این خسارت‌ها را جبران می‌کند. حتی به کمک این بیمه‌نامه، می‌توانید بابت خسارت بدنی راننده‌ مقصر نیز غرامت دریافت کرد. به عبارتی این بیمه نامه پوششی کامل را ارایه می‌کند که خدایی نکرده در زمان ضرورت اطمینان خاطر نسبی را برای زیان دیدگان به همراه دارد.

تمام شرکت‌های بیمه موظف‌اند تا پوشش‌های دقیق و یکسانی را طبق قانون «بیمه اجباری شخص ثالث» ارایه دهند. پس از نظر پوشش‌های بیمه‌‌ای، فرقی نمی‌کند که بیمه‌نامه‌ی شخص ثالث‌تان را از کدام شرکت تهیه می‌کنید. آنچه که اهمیت دارد کیفیت، رتبه‌ رضایتمندی مشتریان و نحوه‌ پرداخت خسارت است که شرکت‌های بیمه را از یکدیگر متمایز می‌سازد.

با بیمه شخص ثالث پارسیان، به تمام پوشش‌های زیر دسترسی خواهید داشت:

-جبران خسارت جانی وارد شده به اشخاص ثالث ناشی از حادثه‌ رانندگی

-جبران خسارت مالی وارد شده به اشخاص ثالث ناشی از حادثه‌ رانندگی

-جبران خسارت‌ بدنی وارد شده به راننده‌ خودروی مقصر در حادثه‌ رانندگی

 

جان کلام

در نهایت می‌توان گفت که هر چند که صدور و پرداخت خسارت در بیمه‌نامه‌های شخص ثالث بر اساس مصوبات قانون می‌باشد، اما بخشی از خدمات بر اساس توانمندی، دیدگاه و ظرفیت بیمه گر ارایه می‌گردد. صدور بیمه نامه و  پرداخت خسارت دارای فرایندی است که شرکت بیمه گر در نحوه اجرای آن تاثیر بسزایی دارد. بر این اساس بیمه شخص ثالث پارسیان با سابقه‌ای قابل توجه در اجرای این امور می‌تواند به عنوان بیمه گری مورد اعتماد در خدمت دارندگان وسایل نقلیه بوده که هم سرعت و دقت و هم ارایه خدمات متمایز را مورد تاکید و شعار خویش در برابر مشتریانش قرار می دهد.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=43550

 

منبع اقتصادخودرو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.