تویوتا لندکروزر الکتریکی

تویوتا در آستانه برگزاری نمایشگاه خودروی توکیو، تصاویری از کانسپت مدل الکتریکی لندکروزر منتشر کرده است. این کانسپت که نامش لندکروز Se است قرار است همراه با چند کانسپت دیگر از مدل‌های آینده تویوتا در نمایشگاه توکیو رونمایی شود.

0

اقتصاد خودرو-تویوتا نسل جدید لندکروزر را تابستان گذشته رونمایی کرد. ظاهر ماشین با الهام از مدل‌های کلاسیک لندکروزر طراحی شده و در آن بر قابلیت‌های آف‌رود در جاده‌های ناهموار تاکید زیادی شده است.

اما تصاویری که تویوتا از کانسپت لندکروزر الکتریکی منتشر کرده نشان می‌دهد که ظاهر ماشین هیچ شباهتی با مدل‌های گذشته ندارد و بیشتر به شاسی‌بلندهای لوکس شبیه است.

اقتصاد خودرو
 
تویوتا لندکروزر الکتریکی + اقتصاد خودرو
 

تویوتا اطلاعات فنی این کانسپت را منتشر نکرده است، اما می‌گوید ماشین با اطمینان می‌تواند از پس جاده‌های ناهموار برآید و نیازهای مختلف راننده در شهر را برآورده می‌کند. فاصله بین دو محور ماشین بیش از سه متر است و اتاق سه ردیف صندلی و جا برای هفت سرنشین دارد.

تویوتا علاوه بر لندکروزر الکتریکی، یک شاسی‌بلند الکتریکی دیگر و یک مدل اسپرت در نمایشگاه توکیو رونمایی خواهد کرد. این کانسپت‌ها ایده‌ای از محصولات آینده تویوتا را نمایش می‌دهد که از سال ۲۰۲۶ به بعد به بازار خواهد آمد.

تویوتا می‌گوید ابعاد باتری‌هایی که در آینده استفاده می‌کند از باتری‌های کنونی کمتر است. این باعث می‌شود وزن ماشین کمتر شده و جای سرنشینان بیشتر شود. تویوتا همچنین می‌گوید محصولاتش در آینده با این باتری‌ها می‌تواند با هر بار شارژ تا ۱۰۰۰ کیلومتر حرکت کند.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=44985

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.