نسل جدید ب‌ام‌و X2

ب‌ام‌و نسل جدید مدل X2 را با ابعادی بزرگ‌تر و با موتور الکتریکی به بازار عرضه خواهد کرد. خودروساز لوکس آلمانی تصاویری از این مدل جدید منتشر کرده و قرار است آن را به زودی در نمایشگاه خودروی توکیو رونمایی کند.

0

اقتصاد خودرو-در طراحی نسل جدید X2 بر اسپرت‌بودن ماشین تاکید بیشتری شده است. همچنین شباهت ماشین به شاسی‌بلند کوپه کارخانه به نام X4 بیشتر شده است. گفته می‌شود ب‌ام‌و قصد دارد مدل X4 را در آینده از محصولاتش حذف کند و برای همین X2 بزرگ‌تر طراحی شده تا جای این مدل را بگیرد.

انتشار عکس‌های X2 واکنش‌های منفی زیادی در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت و بسیاری از ظاهر ماشین انتقاد کردند. برخی از محصولات ب‌ام‌و در سال‌های اخیر با واکنش‌های مشابهی روبرو بوده است. ب‌ام‌و می‌گوید قصد ندارد در طراحی ماشین‌هایش همه را راضی کند و هدفش طراحی ماشین‌هایی است که با محصولات شرکت‌های دیگر اشتباه گرفته نشود و شخصیتی قوی به نمایش بگذارد.

مدل الکتریکی X2 + اقتصاد خودرو
 

ب‌ام‌و X2 به مجموعه‌ای از فن‌آوری‌های تازه مجهز شده که به گفته کارخانه رانندگی را راحت‌تر می‌کند. از جمله سیستم پارک خودکار جدیدی است که با دقتی بیشتر از سیستم‌های کنونی ماشین را پارک می‌کند. ب‌ام‌و همچنین X2 را به سیستم عامل جدید کارخانه به نام iDrive 9 مجهز کرده که منوهایش به تلفن‌های همراه شبیه است.

مدل الکتریکی X2 که iX2 نامیده شده است، دو موتور الکتریکی دارد که ۳۱۳ اسب بخار نیرو تولید می‌کنند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ماشین ۵.۶ ثانیه و حداکثر سرعتش ۱۸۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است. iX2 با هر بار شارژ می‌تواند تا ۴۴۹ کیلومتر حرکت کند.

ب‌ام‌و X2 + اقتصاد خودرو
 

X2 با موتور بنزینی و دیزل هم ساخته می‌شود. قدرت قوی‌ترین مدل بنزینی ۳۰۰ اسب بخار، شتابش ۵.۴ ثانیه و حداکثر سرعتش ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است. مدل‌های بنزینی، الکتریکی و دیزل همه روی یک خط تولید و در کارخانه ب‌ام‌و در آلمان تولید می‌شوند.

ب‌ام‌و نسل اول مدل X2 را در سال ۲۰۱۸ و با هدف جلب مشتریان جوان به بازار عرضه کرد. ب‌ام‌و امیدوار است این ماشین که قیمتش زیر ۵۰ هزار دلار است، باعث شود تا این مشتریان جوان در سال‌های بعد ماشین‌های گران‌تر ب‌ام‌و را بخرند.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=44502

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.